Findance.com
00:10 - 01.06.2023

maailmalta / Tuija Mehtätalo
"Töykeät lentomatkustajat nauroivat vaimolleni, mutta minä kostin heille"

Joskus ihmiset voivat olla yksinkertaisesti töykeitä. Edes lomalennolla kaikki eivät osaa rentoutua ja nauttia matkasta. Mutta se ei tarkoita, että meidän muiden pitäisi sietää heidän käyttäytymistään, varsinkaan jos he nöyryyttävät kanssamatkustajia.

Eräs mies, joka todennäköisesti on samaa mieltä, on saanut sankarin statuksen hankkiessaan kostoa lentokoneen vierustoverilleen, joka kiusasi hänen vaimoaan, kertoo Mirror.

Redditissä postauksen jättänyt mies kertoi, että ongelmat alkoivat, kun nainen, joka istui hänen vaimonsa edessä, työnsi istuimensa moneen kertaan taaksepäin.

"Istuinleikki" muuttuu nöyryytykseksi

"Vaimoni edessä istuva nainen liikutti istuintaan jatkuvasti taaksepäin, nousi ylös, asetti istuimen pystyyn. Käytännössä 10 minuutissa hän teki kaiken, mitä hänen istuimellaan voi tehdä", mies kertoi.

Samalla, naisen aviomies, joka istui käytävän toisella puolella yhden matkakumppaninsa kanssa, seurasi, kuinka matkustaja kiusasi hänen vaimoaan ja tämän ystävää.

"Huomasin hetken kuluttua, että tyttö osoitti vaimoani ja kommunikoi miehensä kanssa. Kuin hän olisi tehnyt sen tahallaan. He eivät tienneet, että hän on vaimoni ja minä vain katsoin elokuvaa ja esitin viileää."

Kostoa lentokoneessa - Nainen ja aviomies jäävät häviölle

Kun kone laskeutui, hän päätti toimia: "Nousin ensimmäisenä ylös, ja estin miehen ottamasta laukkujaan. Olen aika iso kaveri, ja tämä heppu on päänsä verran lyhyempi kuin minä. Seisoin siinä viileänä, enkä antanut hänelle tilaa päästä ohitseni ja ottamaan laukkuja. Muut ihmiset ottivat matkatavaransa, ihmiset olivat valmiita poistumaan koneesta."

Lisäksi hän jatkoi seisomista, kun matkustajat alkoivat poistua koneesta, antaen vaimonsa mennä ensin ennen kuin seurasi häntä ulos. "He poistuivat koneesta viimeisinä... Ja tuo heppu oli raivona."

Redditin käyttäjät onnittelivat nopeasti 'sankaria'. Eräs kirjoitti: "En syytä sinua, jotkut ihmiset eivät osaa käyttäytyä tai kunnioittaa muita, se ärsyttää minua."

Toinen kirjoitti: "Kuvittele, että nautit vallasta koska istut jonkun edessä."

Samalla, joku vastasi: "Vihaan, kun ihmiset käyttäytyvät kuin lapset lentokoneessa. On kuin he eivät olisi koskaan olleet missään. He ansaitsivat palan tyydyttävää kostoa! Kunnia sinulle!"