Sinebrychoff
16:55 - 01.03.2022

viihde / Findance
Kaksi uutta Monster-energiajuomaa tulossa: Monster Energy Mule ja Ultra Fiesta

Sinebrychoff tuo keväällä kauppoihin uutta Monster-energiajuomaa.

Monster Energy Mule maistuu inkivääriltä. Monster Ultra Fiesta puolestaan saa makunsa mangosta.

Juomat on makeutettu sukraloosilla ja asesulfaami k:lla.

- Tutkimuksemme perusteella valtaosa energiajuomien kuluttajista on kiinnostunut uusista energiajuomamauista ja noin joka toinen välttää sokeria energiajuomissa. Sokerittomille vaihtoehdoille on siis kysyntää. Sinebrychoffin myynnissä olevasta Monster-valikoimasta yli puolet on jo sokerittomia, toteaa Monsterin tuotepäällikkö Niko Järvimäki.

Uutuusjuomat saapuvat kauppoihin puolen litran tölkeissä 14. maaliskuuta.

Sinebrychoffin valikoimassa on uutuuksien jälkeen jo kymmenen erilaista Monster-energiajuomaa.